Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

13 January, 2012

Kiko Frozen Nail Lacquer Collection

Si chiamano Frozen Nail Lacquer e sono l’ultima idea di smalti arrivata in casa Kiko per l’autunno/inverno 2011/2012.
La collezione si articola in 6 tonalità: marrone, verdone, verde acqua, blu, prugna e nero.

Zovu se Ledeni Lakovi za Nokte i predstavljaju poslednju liniju lakova za nokte Kiko za jesen/zimu 2011-2012.
U kolekciji su prisutni lakovi sledećih nijansi: braon, zelena, akvamarina, plava, boja šljive i crna.

They are named Frozen Nail Lacquer and they are the last collection of nail polishes Kiko for autumn/winter 2011-2012.
The collection consists of 6 tonalities: brown, green, aquamarine, blue, plum and black.

Nomi ufficiali degli smalti / Zvanični nazivi lakova / Official names of nail polishes
01 Brown Leather
02 Deep Malachite
03 Frosted Emerald
04 Northern Sea Blue
05 Plum Noir
06 Iced Black


Vi presento insieme quelli che ho comprato in questo periodo di saldi invernali :-)
I miei smalti sono: 02 Deep Malachite, 03 Frosted Emerald, 05 Plum Noir e 06 Iced Black. 
Fotografie: fuori al sole, dentro con il flash, dentro senza flash.
Due strati di smalto.

Predstavljam vam zajedno one koje sam kupila u ovom periodu zimskih sniženja :-)
Moji lakovi su: 02 Deep Malachite, 03 Frosted Emerald, 05 Plum Noir e 06 Iced Black. 
Fotografije: napolju na suncu, unutra sa blicom, unutra bez blica.
Dva sloja laka za nokte.

I present to you all those which I bought in this season of winter sales :-)
My nail polishes are: 02 Deep Malachite, 03 Frosted Emerald, 05 Plum Noir e 06 Iced Black. 
Photographs: outside in the sun, inside with flash, inside without flash.
Two layers of nail polish.


I miei post dedicati ad ogni singolo smalto della collezione (quelli che possiedo al momento) si trovano qui:
Moji postovi posvećeni pojedinačno svakom laku ove kolekcije (onim lakovima koje u ovom trenutku posedujem) nalaze se ovde:
Here you can find my posts dedicated to every single nail polish of this collection (those polishes that I own at the moment):


Kiko Frozen Nail Lacquer: Iced Black
Kiko Frozen Nail Lacquer: Plum Noir








3 comments:

  1. super su mi svi, volim tamne lakiće :-D

    ReplyDelete
  2. Vsi so mi lepi, moder pa mi je izgleda še najbolj všeč, verjetno zato, ker nimam še nič podobnega v svoji zbirki. =) Zelo luštno se mi zdi tudi, da sedaj pripravljaš tudi opise lakcev, juhu! =)

    ReplyDelete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)