Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

05 January, 2013

Kiko Glitter Nail Lacquer n° 408 Chemical Purple

I present to you the nail polish Kiko n° 408 Chemical Purple, from the Glitter Nail Lacquer collection, limited edition
Photographs: outside in the sun. Two layers of nail polish.

Take a look also at Kiko Glitter Nail Lacquer n° 407 Starry Indigo and Kiko Glitter Nail Lacquer n° 403 Peony Party, from the same collection :-)













6 comments:

  1. krasotan, volim i boju i finiš :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se :-) Mada bi trebao da bude neka vrsta ljubicaste boje, on mi vise lici na neku braon boju... ili je to neka hemijski smuckana ljubicasta kojoj s vremena na vreme padne na pamet da bude ljubicasta, u nekim posebnim atmosferskim uslovima? :-)

      Delete
  2. It's a pretty brown, looks great on you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Maria! :-) Well, it should be some kind of purple, but to me it looks more brown than purple... it is some kind of chemical purple :-)

      Delete
  3. jao sto je nedefinirana, al bi isto volila vidjet kako mi stoji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Navodno, po tome kako su je nazvali, trebala bi biti neka ljubicasta, ali meni mnogo vise lici na neku cudnu braon boju... Ona ima najmanje glittera od ova tri glitter laka koje sam kupila iz Kiko Glitter kolekcije, ili je mozda mnogo sitniji glitter u pitanju... :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)