Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

13 February, 2013

Deborah Sense Tech 100% Mat n° 05

I present to you the nail polish Deborah Sense Tech 100% Mat n° 05, dark vine red.
Photographs: outside in the sun, two layers of nail polish, without top coat.












14 comments:

  1. ja sam probala isti ovaj lak, samo u tamno plavoj nijansi (broj 03 čini mi se) i apsolutno sam razočarana koliko se brzo sastrugao..efekt je bio dobar, ali kvaliteta je jadna...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam i tamno plavi, samo sto nemam neko "korisno" iskustvo, ni pozitivno, ni negativno, iz prostog razloga sto svakog dana napravim neki novi manikir, tako da ne znam koliko dana uspe da traje bilo koji od mojih lakova... :-)

      Delete
  2. Wow, that really is a dark wine red - very vampy!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-) Very vampy? :-) Well, sometimes it's OK, I can have vampy nails for one day :-)

      Delete
  3. prava vampy boja, narafski da mi se sviđa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je najblize "crvenoj" koja se meni dopada, pa hajde da je upotrebim za St. Valentine's Day :-) Pa sam joj onda dodala i poneko srculence, a to ce biti objavljeno sutra :-)

      Delete
  4. Replies
    1. Yes, this is the kind of "red" that I like, dark, dark red... :-) And I put some hearts on it too so it will be my St. Valentine's Day manicure :-)

      Delete
  5. nije ovo moja boja, ali dobra mi je ova linija njihova

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pronasla sam ih na nekom velikom popustu i uzela sam tri boje, plavu, tamno crvenu i svetlo zelenu... plava mi je najdraza, ali su svi zanimljivi... :-)

      Delete
  6. Brown looks really great as matte!! Never thought of it actually!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know it looks like brown on these photos, but it's very dark red :-) Lately I put my hands on some matte polishes! :-)

      Delete
  7. It looks so beautiful on you!

    ReplyDelete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)