Questa è una delle cose che mi piace fare - disegnare sulle unghie! Vi presento le mie creazioni...
Ovo je jedna od stvari koje volim da radim - oslikavanje noktiju! Predstavljam vam moje kreacije...
This is one of the things I enjoy doing - nail painting! I present to you my creations...

11 November, 2014

Debby Color Play n° 169 Wonderland

I present to you the nail polish Debby Color Play n° 169 Wonderland.
Photographs: outside in the sun, three layers of nail polish, without top coat.








13 comments:

  1. Ohhh, I love green and this is a very pretty one!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's kind of strong shade so I will use it for my nail art creations :-)

      Delete
  2. zelen je, već ga to čini krasnim *.*
    baš mi miriše na božićno vrijeme :D
    gdje im nađeš imena, koliko god da kopam po internetu ne mogu ih naći, a brojevi me izglude :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malo je jaca nijansa u pitanju, ne verujem da cu ga "setati" ovako samog na noktima, ali ce sigurno biti dobro iskoriscen za nail art kreacije :-) Imena nekih Debby lakova imam u jednom Debby file-u, ne secam se kako sam ga pronasla na internetu, znam da sam i ja pre toga ludela sa brojevima... Saljem ti Debby file :-)

      Delete
  3. It's a bit too yellow-toned for me, but it's a great green for this time of year!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...and it will be perfect for nail art creations :-)

      Delete
  4. This is a really pretty green and I like the finish. My kinda green for sure :-)

    ReplyDelete
  5. This is a festive kind of green for me, I love it! :)

    ReplyDelete
  6. preskocit cu ko plitki potocic XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam, znam, ali videces kako ce za Bozic biti lepo iskoriscen :-)

      Delete

I read and appreciate every single comment, but I don't like spamming or link dropping. Please do not link your blog: I always check from your profile! If you want me to read a post of yours or visit your website send me an email (see the contact tab above). Thank you :-)